Upokojenci bodo za delo plačani najmanj 7,21 evra na uro
Ko se zviša minimalna plača, se z njo uskladi tudi postavka za delo upokojencev.
Za hitre novice, aktualne teme in zanimive vsebine izberite Svet24 za svoj prednostni vir na Googlu.
Nastavi
Prihodnji mesec se bo zvišala najnižja bruto urna postavka za delo upokojencev. Novo odredbo o višini urne postavke in višini dohodka za opravljeno začasno ali občasno delo upokojencev je ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnost objavilo danes v uradnem listu. V skladu z lansko odredbo je še do letošnjega 29. februarja višina urne postavke za opravljeno uro začasnega ali občasnega dela upokojencev določena pri 6,92 evra, obseg tega dela pa v seštevku ne sme presegati 10.346,52 evra. Po 1. marcu pa bo minimalno plačilo 7,21 evra. Obseg dohodka upokojencev pa v seštevku v koledarskem letu 2024 ne bo smel preseči 10.781,07 evra bruto.
Leta 2022 sprejeta novela zakona o urejanju trga dela je bruto urno postavko za delo upokojencev izenačila z bruto postavko za študentsko delo. Obe sta odvisni od minimalne plače, ki se je letos zvišala za 4,2 odstotka na 1253,90 evra bruto.
Začasno ali občasno delo lahko upokojenec opravlja v obsegu največ 60 ur v koledarskem mesecu, pri čemer neizkoriščenih ur ne more prenesti v nov mesec. Lahko pa največ trikrat v letu opravi tudi največ 90 ur začasnega ali občasnega dela na mesec, vendar seštevek ur ne sme preseči 720 ur v koledarskem letu.
Prva stran dneva
Dnevni izbor najpomembnejših zgodb doma in po svetu, dostavljen neposredno v vaš e-poštni nabiralnik.